Szállítási Információk
Hatályos: 2024.01.01
szállítási Költség és Kézbesítési Időpont
A szállítási díj
- GLS futárszolgálat esetében 1 690 HUF,
- GLS csomagautomata esetében 1 390 HUF,
- Foxpost csomagautomata esetében 1 290 HUF,
- 20 000 HUF-tól ingyenes szállítás minden futárszolgálat és csomagpont esetében,
- ingyenes szállítás esetében is az utánvét díja 495 Ft, ami nem tartalmazza a visszaküldött termékek szállítási költségeit.
Vásárlásakor kapni fogsz egy Várható Kiszállítási Dátumot. Kérjük, vedd figyelembe, hogy a várható kézbesítési dátum nem garantált időkeret a megrendeléshez. Automatikusan kerül kiszámításra a megrendelés, a gyártási és kézbesítési folyamat, valamint a szállítási cím feldolgozásához szükséges teljes időtartam alapján.
A megbecsült kiszállítási idő a fővárosokba történő kiszállításon alapul. Kérjük legyen türelmes a távoli területekre történő szállításokhoz. A Geonicool Kft. nem vállal felelősséget a távoli szállítmányokért olyan távoli területeken vagy régiókban, ahol a postai szolgáltatásoknak a nagy városoktól eltérő menetrendje van. Banki átutalással történő fizetés esetén, vagy ha a fizetés nem azonnal megy keresztül, a becsült kézbesítési időt a fizetés beérkezésének napjától kell számítania. A Geonicool Kft. semmilyen felelősséget nem vállal, vagy nem téríti vissza a szállítási díjat ilyen késedelem alapján.
Biztosított szállítás
A rendelése kiszállítását a GLS vagy a Foxpost fogja végrehajtani. A szállítási idő a cím a pontos helyétől függően változhat.
Értesítést fogsz kapni, amikor a csomag elhagyja központunkat, és egy nyomon követési számot küldünk a vásárlás során megadott e-mail címre. Minden csomagunk biztosított. Kérjük, győződj meg róla, hogy elérhető leszel a csomag átvételének időpontjában.
A Geonicool Kft. a szállítás után semmilyen felelősséget nem vállal az elveszett vagy ellopott csomagokért. Ha a csomagja a elérhetőségi probléma miatt visszakerül a diszpécserhez, a Geonicool Kft. fenntartja a jogot arra, hogy megfizetteti az ügyfélnek az újraküldési költségeket.
Ha még nem kaptál nyomkövetési számot, kérjük, ellenőrizd a spam / junk mappát is. Ha nem tudod nyomon követési számod, vagy ha a szállítási állapot több napig nem változott a szolgáltató weboldalán, kérjük, fordulj ügyfélszolgálatunkhoz, hogy kivizsgálhassauk az ügyet.
Bármilyen probléma esetén a Geonicool Kft. kapcsolatba fog lépni a szállítóval, hogy a problémát a lehető leggyorsabban és a lehető legkisebb kényelmetlenséggel megoldja.
Kérjük, ellenőrizze a csomagját, mielőtt elfogadja a szállítást. Ha a csomagja megsérült az átutazáskor, utasítsa el az átvételi elismervényt, és haladéktalanul nyújtson be követelést a fuvarozóval.
Kiszállítási Cím
A szállítások csak fizikai otthoni vagy üzleti címekre lehetségesek. Olyan megrendelések esetében, amelyeket a számlázási címtől eltérő rendeltetési helyre kell szállítani, kérjük, győződj meg róla, hogy a hitelkártya vagy a finanszírozó cég rendelkezik ezzel az alternatív szállítási címmel a fájlban, hogy ez ne okozzon késedelmet a megrendelés feldolgozásában.
Az biztonságod érdekében a szállítási és számlázási címeket nem lehet megváltoztatni megrendelés konfirmációját követően. Ha nem leszel elérhető a megadott címen az ütemezett szállítási határidőn, kérjük, fordulj az ügyfélszolgálatunkhoz, hogy ellenőrizze a szállítmány megtartásának lehetőségét, és egy későbbi időpontra időzíthessük.